Obsługa klienta.
Zbudowanie relacji z klientem w czasach obecnych to kluczowy element powodzenia. Dobry kolor czy strzyżenie jest „oczywistą oczywistością”. Klientka udającą się do salonu nie zakłada, że oczekiwana usługa będzie źle wykonana. Pojawił się jednak nowy, istotny element. Wizyta w salonie powinna kojarzyć się przede wszystkim z PRZYJEMNOŚCIĄ. To skojarzenie spowoduje powrót do salonu i będzie pierwszym krokiem w zbudowaniu długoletniej relacji. Jak, poprzez obsługę na najwyższym poziomie sprawić, że dla klienta wizyta będzie niezapomnianym, pozytywnym doświadczeniem.
Robert Rosłaniec - Międzynarodowy koordynator ds. edukacji MATRIX
Kontakt infolinia: 801 180 190
Salonowe rewolucje czyli budujemy
salon, który odnosi sukcesy.
Salon, w którym klientka czuje się dobrze, jest zadowolona z wykonanej usługi oraz obsługi i chętnie powraca, to salon, w którym czują się dobrze również, a może raczej przede wszystkim, pracownicy. Bo to oni tworzą atmosferę w salonie.
Czy można być miłym dla klienta będąc jednocześnie w konflikcie z współpracownikami? Oczywiście że można, tyle tylko, że nie służy to dobrze kreowaniu spójnego, profesjonalnego wizerunku salonu. Dlatego też istotne jest stworzenie salonu, który spełnia oczekiwania wszystkich: właściciela, pracowników, klientów (kolejność wymienionych osób nie jest przypadkowa). Budowanie wizji salonu, który odnosi sukcesy, jest skuteczniejsze wtedy, gdy zaangażowany jest cały zespół, tak jak podczas szkolenia pracowników salonu fryzjerskiego PRIMA.
Iwona Marhulets - Trener i coach współpracujący z L`Oreal Professionnel
Kontakt: 0 517 918 802
PARTNERZY GŁÓWNI
SPONSORZY
PATRONI MEDIALNI