Ogólne rady dotyczące aranżacji salonów:
1.Szukaj inspiracji!
Zwiedzaj inne salony, przeglądaj portale wnętrzarskie, by odnaleźć kierunek w którym chcesz iść.
Podchodź do tego wszystkiego co widzisz krytycznie- pamiętając, że każdy salon to inne metry kwadratowe!
2. ŚLEDŹ trendy!
Kolory, grafika, styl a także elementy obrandowania salonu powinny odpowiadać aktualnym trendom. Dzięki takiemu podejściu będziesz miał pewność, że Twój salon zostanie zauważony.
3. Wybierz motyw przewodni !
Musisz znaleźć to TO COŚ co będzie łączyć elementy reklamy zewnętrznej z wnętrzem Twojego salonu. Masz mnóstwo możliwości, może być to kolor, wzór a także określony styl grafiki.
4. Reklama zewnętrzna :
- Kieruj się dewizą „Mniej znaczy więcej”.
Chcesz by Twój salon wyglądał profesjonalnie ?
Pamiętaj o umiarze – zbyt duża ilość informacji umieszczona na witrynie i wokół niej utrudni odczytanie przekazu. Pamiętaj o tym, że potencjalny zainteresowany taką witrynę widzi tylko przez chwilę więc warto go zaciekawić szczegółem a nie zmęczyć natłokiem informacji. Masz kilka sekund na to by wszedł właśnie do Twojego salonu.
- Patrz na swój salon jak na spójną całość!
Wszystkie elementy muszą ze sobą współgrać: jednolita kolorystyka , jednolita stylistyka, jednolita wielkość grafiki na witrynach. Jeżeli zdecydujesz się na wnętrze klasyczne, reklama wizualna też powinna mieć charakter klasyczny. To istotne by Klient postrzegał twój salon jako spójną całość!
5.Wnętrze salonu:
- Przysłowiowa „Wisienka na torcie”
Wnętrze salonu to dusza salonu pamiętaj o tym aranżując je.
Znacznie większe wrażenie robi jedna duża grafika niż kilka małych. Jeżeli zdecydujemy się na użycie ram lub innych elementów ozdabiających grafikę musisz być konsekwentny i zastosować je przy co najmniej kilku elementach aranżacji salonu. Pamiętaj także o tym, że wszelkie „ozdobniki” muszą pasować do pozostałych elementów wnętrza.
Jeżeli projektując swój salon zastosują się Państwo do naszych wskazówek – dajemy gwarancję satysfakcji, zarówno Państwa jaki i Klientów!
PARTNERZY GŁÓWNI
SPONSORZY
PATRONI MEDIALNI