Czy fryzjerzy mogą pracować w ciemnym, niezbyt higienicznym salonie? Mogą!Robi to Pani Beata, od wielu lat właścicielka salonu fryzjerskiego. Mimo umiejętności nie zdobywa nowych klientów, dlaczego? Może odpowiedzią jest to, że klientki nie czują się komfortowo w tym salonie, a przecież wizyta w salonie fryzjerskim to powinna być przyjemność. Salonowe Rewolucje i Leszek Czajka postanowiły odmienić oblicze tego niewielkiego salonu fryzjerskiego. Jak wyszła ta metamorfoza?
CHROMA THERMIQUE
KERASTASE REFLECTION
Luksusowy krem termonabłyszczający do modelowania włosów koloryzowanych. Pomaga zachować kolor na dłużej i chroni włosy przed działaniem czynników zewnętrznych.
Pozostawia włosy jak odmienione, doskonale odżywione i wygładzone.
W gamie Kerastase Reflexion także: szampony, odżywki, maski i mgiełka do układania włosów.
Mythic Oil
unikalny i uniwersalny olejek odżywczy, inspirowany orientalnymi rytuałami pielęgnacyjnymi. Dyscyplinuje i rozświetla każdy rodzaj włosów, nawet włosy cienkie.
Suszarka Keratin Therapy Pro AC8000. Sugerowana cena detaliczna – 229 złotych. Prostownica Keratin Therapy Pro S8590. Sugerowana cena detaliczna – 319 złotych. Lokówka Keratin Therapy Pro CI8319. Sugerowana cena detaliczna – 199 złotych. Szczotka zwiększająca objętość Keratin Therapy Pro CB65A45. Sugerowana cena detaliczna – 179 złotych. Szczotki do włosów Keratin Therapy. Sugerowana cena detaliczna – 49 złotych każda.
Fotel MILOS
Komfortowe fotele MILOS posiadają wygodne, szerokie siedzisko, które buduje poczucie komfortu, a eleganckie przeszycia tworzą wybrzuszenia optycznie nadające im „poduszkowaty” wygląd. W rzeczywistości fotele MILOS są niewielkich rozmiarów, dlatego sprawdzają się w małych salonach.
Myjnia MILOS
Zaprojektowana według nowych standardów - dwuosobowa myjnia MILOS – z jednej strony zajmująca mniej przestrzeni salonu, z drugiej spełniająca funkcje dwóch myjni. Jej wygodne, szerokie siedziska budują poczucie komfortu, a eleganckie przeszycia tworzą wybrzuszenia, nadając tapicerce "poduszkowaty" wygląd.
Fatalne waruki higieniczne
w salonie fryzjerskim.
Zła jakość i jasność
oświetlenia salonu.
Brak poczucia komfortu
przez klientów salonu.
Brak rozowoju
przez wiele lat.
PARTNERZY GŁÓWNI
SPONSORZY
PATRONI MEDIALNI